Liebe Sandra(Ich hoffe mal, ich darf dich so nennen),
Ich verfolge Pippi Langstrumpfs/Simones Geschichte schon seit längerem, und hinterlasse immer einen Kommi. Und als ich das letzte Mal einen Kommi schrieb und so hinunter scrollte, stiess ich auf einen Kommi von dir. Der, den du geschrieben hattest, als der FC Basel den FC Bayern München geschlagen hatte. Und deswegen ging ich halt davon aus, dass du auch aus der Schweiz kommst! Und da ich mir immer wie ein Schnitzel freue, wenn ich hier Schweizerinnen treffe, dachte ich mal, ich hinterlasse dir einen GB-Eintrag. Ich habe also auf deinen Namen geklickt und dann nach unten gescrollt(Ja, sorry, bin ein neugieriger Haase) und habe gecheckt, dass du eine Geschichte schreibst! Ich dann sofort auf Suche-> Eingabe: Story von (Angst)-Haase, angeklickt und was sehen meine Äuglein da: Eine wunderbare, tolle Geschichte! Dieser Traum, ganz zu Beginn, von Marc, der als verbitterter, alter Mann endet und dann schreit, das war einfach nur der Oberhammer! Er hat also das Fellowship gekriegt. Dann kommt bei dir die ganze Babygeschichte (die ich mehr als nur peinlich fand, ich hasse fremdschämen!) nicht vor? Und dieses erste Telefongespräch Medhi-Marc-Gretchen, das war schlichtwegs genial!
Pschütiloch-Jauchengrube!!!! Aber sehr wahrscheinlich bringt dir das beinahe ein Jahr später auch nichts mehr. Eh ja, der Grund, wieso das alles Hochdeutsch ist, ist, weil ich nicht wusste, ob du Schweizerdeutsch sprichst. Hätsch jo ou us em Wäusche odr us em Tessin chöne cho…
De jetzt aso uf Schwizerdütsch witer! SGretchen isch ines Pschütiloch gheit? Wie schafft me das, weme ni seeehr unfähig isch? Aber e würk tolli Idee! Überhoupt, e super Gschicht!!! DElke wot aso ihre Dr. Rogelt is Chino bringe. Hmm, ä sehr, nätt usdrückt, skurili Vorschtöuig. Dr arm Marc isch scho chli gschtroft mit sonere Mueter! Aso, woni gläse ha, dass dr Alexis e Rolex het, hani schon chli müesse lache! Schön, dass du ou chli Schwizerhandusware dribringsch! STelefongschpröch zwüsche Marc und Alexis isch eifach dr Hammer! Abr mit em Ändi bini aso überhoupt ni iverschtange!!! Wieso wot erse „loslassen“? Scheiss Idee! Ganz fausch dänkt! Bi richtig schtouz uf dGabi! Si wot sGretchen ufkläre über ihre blöd Ehema! Jo, aso bi überhoupt ke Fan vom Alexis. Jez chani nume hoffe, dass das „Gschpröch“ guet use chunnt, und dGretchen ar Gabi ou gloubt… Jez het si abr wük viu zverarbeite. Dä ganz Blödsinn mitem Alexis, wosi jez hoffentlich id Wüeschti schickt!, isch wük harte Tobak. Dr Marc langwilet sich aso. Und er het dere Maggie dNase broche?!? Hoppala, es Anti-Agressionstrainig het vilech meh ghoufe as Squash! Aber schön(naja, hoffe du weisch wienis meine) zläse, dasem si Hasezahn fäut und dass es ihm langwilig isch. Wenn i ou dänke, dass es ni derart unschpannend chasi… I ha mi vou gfröit, wo dr Jochen isch cho nach siner Schwöschter luege. Es het mi nämlech gschört, dass idr Serie dr Jochen eifach nüm uftaucht ir 3. Staffle. Schad, wiu är wük no luschtig gsi isch! Ig hoffe, dass es baud witergeit, i bi nämlech e grosse Fan vo dinere Gschicht und natürlech hebi em FC Basel ganz chräftig dDume, wensi szwöite mou gäge Bayern schpile... GLG Jelika
Haha nei binä Bärnerin, aber ds ghörsch eue am Dialäkt!! Ig bi scho u lang nüm hie gsy u ha de Kommi no gar nid gseh...sory
Ja das fragi mi ou wie meh so ungschickt cha si;);) Isch äbe es Eigeärläbnis Ig wott eifach ds es Marc nid so louft wie är sechs vorgsteut het...är söu es bitz liidä muahahaha Naja ig probiere itz chli flissiger z schriebe;)
Dini Gschicht findi übrigens ou toll! ha se nachegläse u bi uf aktueuem Stand!!! Äh Fründin vo mir het übrigens erst gad ähnlechs erlebt wie z Gretchen in Burkina Faso...ds isch würk HorrormässigWeni Kommis schriebe isch es hoffentläch ok wenni bärndütsch schriebe de muess ig nid so lang übrlege;D
Ich nehme mir mal die Freiheit dich so nennen zu dürfen!! Zu meiner Schande muss ich gestehen, dass ich deine Geschichte noch nicht kannte.. Ja ich weiss..unverzeichlich wie mir so was tolles entgehen konnte.. Asche über mein Haupt!! Aber da ich sie nun entdeckt habe..muss ich dir sagen..WOW! Ich LIEBE sie!! Sie ist wirklich sehr sehr sehr sehr gut!! Der Anfang..hat mich so sehr gefesselt!! Dass ich gar nicht anderes konnte als alles in einem Rutsch zu lesen!! Umso mehr habe ich mich gefreut, dass es anscheined weitergeht!! Denn ich muss gestehen dass ich nun doch ziemlich gespannt bin!! Ich kann dir gar nicht sagen wie sehr ich gespannt bin..und ich mich auf den nächsten Teil freue...Belibt mir nur noch eins zu sagen: Du hast eine neue Leserin..bzw. ein neuer Fan!! Freu mich auf mehr!! Viel viel viel mehr!!
Dieser Beitrag verstößt gegen die Netiquette des Forums.
Beiträge, die IN GROßBUCHSTABEN oder fett geschrieben sind bitte vermeiden.
{[userwarning_empty_error]}
Es wird der oben genannte Grund verwendet. Klicken Sie hier, um den Inhalt der privaten Nachricht anzupassen
Legen Sie hier den Inhalt der PN-Benachrichtigung fest.
Hinweis: Dieses Mitglied wurde bereits 4 Mal verwarnt. Bei einer weiteren Verwarnung wird das Mitglied automatisch gesperrt.
Foren Spende
Hallo !
Wir hoffen, dass dir unser Forum gefällt und du dich hier genauso wohlfühlst wie wir.
Um dir und den anderen Mitgliedern das Bestmögliche bieten zu können, würden wir das Forum gern werbefrei gestalten und mit tollen neuen Extras ergänzen.
Wenn du uns dabei unterstützen möchtest, kannst du mit Hilfe einer kleinen Spende dazu beitragen,
diese Änderungen zu finanzieren.